tisdag 10 september 2013

Kom i håg att det måste vara roligt ...


Kom i håg att det måste vara roligt.
Inspirerande och roligt.
Tillförande.

För mig, som gillar ord, känns det ibland lite märkligt att inte arbeta med orden. Att inte lyckas skapa rum där.

Jag undrar om det är jag själv som gör det. Som låter bli att ta ordplats, när min roll är siffror, trots att jag ser att jag själv är bättre med orden – än den som skrivit.

Eller är det för närvaron av den subtila känslan av kritik som ständigt ligger i luften?

Är det månne jag själv som väljer bort, i rädsla för kritik?

Det är dags att jag påminner mig själv om att det måste vara roligt.

I det ingår att skriva.
Alltid.
I alla roller.

A..


Mer länkar & sånt;  Intressant.  Bloggkartan Norrtälje.  Nyligen.se.  Knuff bloggar.  

Inga kommentarer: