tisdag 4 maj 2010

Nyföretagare - informationsträff 27 maj 2010 kl 1600—1800 Djursholms Bibliotek


Vi talar t ex om;

· Bokföring - hur gör man, när och varför…
· Bokföring, moms och arbetsgivaravgifter
· Konkreta skillnader mellan olika företagsformer, som t ex enskild firma, handelsbolag och aktiebolag - hur påverkar detta min bokföring och min redovisning till Skatteverket?
· Jag har påbörjat min verksamhet, men missat några delar i bokföring och skatteredovisning. Hur skall jag då gå till väga?
· Nätverk & andra försäljningskanaler - hur viktiga är dina kontakter för att få fler uppdrag?
· Vilka kontakter behöver jag i mitt företagande?
· Vart kan jag vända mig om jag vill veta mer?
· Frågor & erfarenheter
· Mm

Informationen vänder sig till dig som är nyföretagare. Den vänder sig till dig som kommit en bit på väg i ditt företagande, men söker mer information om t ex bokföring/redovisningskrav, marknadsföring/nätverk, mm.

Informationen är kostnadsfri - men din anmälan krävs till; info@foretagshuset.net eller Tfn 0708 905 731
Mer info om andra kurser; www.foretagshuset.net


A ...


Inga kommentarer: