lördag 16 september 2017

Nästa bok till läsning; Unplug - Suze Yalof Schwart (bokförlaget Forum)




Unplug
Den enkla vägen till meditation och inre lugn
- för stressade skeptiker och moderna sökare
av Suze Yalof Schwartz i samarbete med Debra Goldstein

Bokförlaget Forum
Isbn 978-91-37-15190-8
2017

När tekniken krånglar brukar det bästa knepet vara att stänga av apparaten en stund, vänta någon minut och sedan sätta på den igen. Det knepet funkar faktisk också på oss människor. Och det är vad den här boken handlar om. Att logga ut och meditera en kort stund varje dag för att få ny kraft och energi. Att boosta med vitalitet och få tillgång till de läkande krafter vi har inom oss.

Yepp. Det tål att funderas kring, förstås. Så då lägger jag den nära, så jag tar den för läsning alldeles strax, alldeles strax. Meditation är något verkligt och viktigt, tänker jag. Dit är det helt enkelt vettigt att återkomma till.

Därutöver intresserar jag mig just nu för text, bild & kommunikation. Typ marknadsföring av viktiga frågor.

A..


Inga kommentarer: