måndag 15 oktober 2012

Barnsligt förtjust...

Det var insatsen i Berlin Marathon som placerade mig på listan.

Jag blir plötsligt barnsligt förtjust, när jag ser att jag finns med på en lista som listar svenska veteranernas resultat i veteranålderklasserna i marathon för 2012. Det är långlöparen Björn Suneson som sammanställt listan. De 10 bästa i varje ålderklass finns med - och jag ligger på 8.e plats i min åldersklass. Ja, året är ännu inte slut så risken att halka ner eller ur finns ju. Om listan därutöver är fullständig vet jag inte, men det var ju ändå skoj att få vara med på en sådan viktig lista.

8.e plats? Nu gäller det att hålla igång. Jag får träna lite bättre, så att jag kan klättra i listan - eller åtminstone inte halka ur igen!

A..



LänkarKnuff - Intressant.  Bloggkartan NorrtäljeNyligen.se.  Bloggportalen.se.   Knuff om Berlin - marathon - veteranstatistik - .  Bloggare om endorfiner - Blogger.comBerlin MarathonSuneson sammanställer statistiken.

Inga kommentarer: