söndag 3 april 2011

Lycka...

I fredags hade vi ett härligt nätverkmöte i vår affärsgrupp. Och Annsofie gav uttryck för att jag var en god förebild i detta hänseende. Det gjorde mig väldigt glad. Det gav mig en guldkant i flera dagar. Det kändes riktigt bra.

I går fick jag till en god springtur tillsammans med min fina sambo. 15 km utan större pina. Det bådar gott för att kunna utöka till längre sträckor snart. Det inger hopp och det gör mig riktigt glad.

Idag känner jag också en stor tillförsikt i att kunna lämna ifrån mig ett av de uppdrag som har förstört min nattsömn i säkert ett år. Det skall bli så oerhört skönt att inte ha detta hos mig mer.

Ibland tar det omotiverat lång tid att byta riktning, men snart är det gjort. Målgång och omstart, skapar lycka och längtan efter mer.

I morgon står ny lycka på agendan. Det ser jag verkligen fram emot.

Vem håller du mest tummarna för i Mästarnas Mästare? Jag blir lycklig av att se hur duktiga några av de "gamla" mästarna är! De inspirerar och glädjer.

A..

Inga kommentarer: