onsdag 6 oktober 2010

Magasin Skärgård - Sommar 2010

Först vill jag säga att detta är en riktigt fin tidning. Magasin Skärgård är en gratistidning, med sina fötter i Gräddö, som har vackra bilder och fina reportage. Den rymmer fina annonser, glada miner och fantastiska aktiviteter. Däri finns företagare som gör gott för skärgården och fotografer som tar härliga bilder. Och numera också skriver artiklar. Det känns fint, tycker jag som gillar fotograf Roine Karssons bilder. Nu kan jag gilla hans artiklar också.

I sommarens nummer berättas t ex om Svarstö, ett bröllop, Norrtälje Bluesfest och Skärgårdscupen i fotboll.

Jag kan konstatera att detta är en tidning jag blir glad av. Josefin Ekberg gör ett riktigt bra jobb med denna tidning. En eloge till henne, och hennes team, vill jag ge. Fortsätt så.

A ....

Inga kommentarer: