onsdag 18 maj 2011

Efterlyses; Stuga i Vålådalen....

Jag skall besöka Vålådalen i augusti. Om Vålådalen har något som heter centralt, så vill vi bo där. Det var ett tag sedan jag var där, så jag minns inte riktigt hur det ser ut.

Jag skulle vilja bo i en stuga som rymmer två personer. Den behöver alltså inte vara så stor. Den skall vara bekväm och finlirsmysig. Jag kommer att vilja sova bekvämt - jag kommer att vara trött efter dagens värv. En ordentlig dusch med härligt varmt vatten kommer jag också att vilja ha.

Jag vill också kunna ha en trivsam middag med min vän när jag är där. Fulltständigt utrustat kök i en trivsam miljö i stugan, är därmed ett önskemål.

Jag & min vän skall springa ett fjällmarathon, så vi kommer att vara trötta och spaka - men vi vill gärna bo i en finfin stuga när vi är där.

Har du? Eller känner du någon som har en sådan stuga, så lotsa gärna vederbörande till mig.

Anette Grinde
NaturNära Äventyr
tfn 0708 905 731
Reflektioner Allteftersom rekommenderar;



Inga kommentarer: