lördag 14 maj 2011

Det skall vara kul....

Det skall vara kul. Ja, så sade hon, den inspirerande kvinnan från Norra Upplandskretsen, när hon talade till oss häromkvällen. Det skall vara kul på varenda möte, annars får det vara. Ja, så rätt hon har, och så inspirerad jag blev.

Efter mötet tänkte jag på en annan förening där jag sitter med i styrelsen. Jag tror bestämt att jag skall kliva ur den föreningen. Där är det helt enkelt inte kul. Jag bemöts inte på ett sätt som gör att jag mår bra och arbetet är inte ett tillsammansinspirerande arbete. Så. Ja. Det är dags att kliva ur den styrelsen.

STF är det inte dags att kliva ur. Här är det dags att göra mer. Mer och tillsammans. För att skapa mer för fler.

Ett oerhört stort tack, till Christian Nordström som såg till att vi påbörjade detta arbete. Och ett oerhört stort tack, till May & Lotte, från Norra Upplandskretsen, som besökte oss och delade med sig av sin glädje och inspiration.

Ja, det skall vara kul.

Väl mött, till dig som vill ha kul tillsammans med oss.

Anette Grinde 
Ordförande STF - Roslagskretsen
Tfn 0708 905 731


Reflektioner Allteftersom rekommenderar;

* NaturNära Äventyr hyr ut stugor i vackra Roslagen
* Tillväxtverkets web-plats - www.ambassadorer.se
för bokning av en företagande kvinna i bygden 
som (gratis) talar om Kvinnors företagande.

Inga kommentarer: