söndag 17 april 2011

Inspirationskalendern - för dig som ska bli...

Soderpalm Publishing
http://www.soderpalm.se/
Inspirationskalendern. För dig som ska bli stjärnsäljare 2011.

Att skriva en kalender full av inspiration, pepp och goda ord är att skapa guld för den som bär den med sig. Att skapa guld för andra, är inte fy skam. Ett plus till Söderpalm för detta.

Inspirationskalendern är just det. En kalender som bär inspiration.

Inspirationen kommer dels från Söderpalm och dels från den som bär den med sig. Den får mig att sätta mål, att mäta dem och att inspireras att nå dem. Jag ser dem tydligt, dag för dag när jag bär denna kalender med mig.

Den inspirerar mig att läsa mer. Den inspirerar mig att sätta mål, små och stora, allteftersom. Den inspirierar mig att göra - mer. Den glädjer mig, helt enkelt.

För mig finns det bara ett problem med denna kalender. Den förutsätter att jag inte vill anteckna så mycket under helgerna. Det vill jag gärna göra, för där finns det träning, marathon, paddling, mm som skall få plats. Så mitt råd till förbättring till nästa år är dels bättre anteckningsutrymme för helgerna och kanske också någon anteckningssida per månad för mer och annat.

För dig som vill inspireras att göra mer, dag för dag, kan jag helt enkelt rekommendera denna kalender.

En inspirationskalender skapar mer.

Anette Grinde

Inga kommentarer: