onsdag 20 april 2016

Sista dagen i Boston....(20 april 2016)

20 april 2016.
Dålig sömn i natt också. Detta får jag nog kolla upp när jag kommer hem, så här uselt kan jag inte ha det med sömnen. Riktigt dåligt, verkligen.

Idag är tänkt att vara den sista dagen i Boston, i morgon skall vi lämna staden. Igår kväll ägnade jag mig åt att googla löparvagnar (jogging-stroller) på en typ Blocket-sida och vi har idag lyckats köpa en vagn. Jag ber till högre makt att den håller, den verkar en aning skruttig.

Vår dag idag har gått åt till stillsam vandring i solen, runt om i Boston och framåt eftermiddagen drog vi ut i utkanten av tunnelbaneområdet och hittade säljaren av vagnen. Han var glad att bli av med sin vagn. Vagnen var skruttigare än tänkt, men prutningen gick väl. Jag hoppas att den håller och/eller att Leif lyckas hålla den vid liv med sin finfina mekarkompetens.

Maran känns i benen. I morgon lämnar vi stan.

Freeedom trail - visar vägen i gatan.

Jag gillar kyrkogårdar. Den här verkar rätt gammal - här har de konstkurs denna dag! 

Gammal kyrkogård i stadsdelen North End.
 

Inga kommentarer: