lördag 27 april 2013

Det finns hopp.



Plus...

Så. Ja. Ont gjorde det häromdagen, när jag sprang. Jag trodde att det var hälsenan som spökade och jag blev rädd att det skulle sätta stopp för min löpning. Jag har nu läst en del och konstaterat att man kan ägna sig åt tåhävningar i trappan för att förbättra konditionen av hälsenan. Sagt och gjort. Det har nu resulterat i träningsvärk i vaden. Träningsvärk är skönt, så det gör ingenting. Men, det är intressant att känna att senan och vadmusklerna påverkas så. Förhoppningsvis i positiv riktning. Jag har också fått väldigt ont i min axel/nacke på samma sida. Hänger det ihop med tåhävningarna, tro? Ja, kanske hänger de ihop och påverkar varandra.

Idag tog jag mod till mig och drog på mig löparkläderna. En försiktig tur på 6 km, för att inte riskera och förstöra något. Det kändes riktigt skönt. Ja, lite känning i bakhasen men ändå inte så mycket. Det skall nog gå bra det här, tror jag.

Det finns hopp. Det gör mig glad.

A..

Länkar & sånt;  Intressant.  Bloggkartan NorrtäljeNyligen.seBlogger.comKnuff bloggar.  Knuff om naturupplevelser -  Bloggare om  löpning -  ... 
 

Inga kommentarer: