tisdag 4 mars 2014

STF Roslagen har en ny styrelse ...

Ni har väl inte missat att STF Roslagen har en ny styrelse. De har också ny glöd, nya tankar och nya människor - med annan kunskap i bagaget. Annan kunskap, andra intressen och annan glöd - ger en annan föreningsgrund och andra riktningar. Det skapar nytt. Nytt är bra!

Den nya styrelsen består nu av;

Bengt Nordén (ordförande)
Ylva Törne
Annika Rosenlew
Lars Fyrby
Anita Saxton
Karin Hedén
Margareta Fyrby

Må de få en fantastiskt trevlig STF-period. Varmt lycka till, önskar jag dem.

Här hittar du mer info om föreningen, dess verksamhet, dess företrädare och dess riktning!


Anette Grinde
tidigare ordförande STF Roslagen 
- nu istället sammankallande i föreningens valberedning (så hör av dig, om du vill vara en del av föreningen i någon form) - Jag nås viaanette.grinde (snabel-a) foretagshuset.net eller tfn 0708 905 731

2 kommentarer:

http://Oldmolly.bloggplatsen.se sa...

Där ser man. Jag var ju med i STF, men jag utnyttjade aldrig alla erbjudande som Roslagskretsen erbjöd, när jag bodde där.
Hann bara inte, det saknades inte intresse, men du vet ju hur mycket man jämt har runt sig.

Reflektioner Allteftersom sa...

Ja, så är det ju. Men, för de som driver föreningen är det synd. De (vi) vill ju att folk kommer och tar del. Ja, det är ett vanligt förekommande problem i denna värld där det finns mycket att välja på. Allt Gott till dig. /A..