fredag 25 oktober 2013

Din glöd ger mig energi.

Så där, ja. Nu skall alla medlemmar i Svenska Marathonsällskapet ha fått sin tidning (ML nr 4/2013) i brevlådan. Vi hoppas att ni är nöjda med läsningen och inspireras till nya stordåd. Nu vill jag påminna om att det är hög tid att sända in bilder och artiklar från höstens maraton/ultralopp. Har du sprungit långt eller längre - och vill skriva, så gör det och sänd artikel/bild skyndsamt till;  marathonloparen (snabel-a) marathonsallskapet.se

Det är särskilt roligt när nya skribenter ger sig till känna, men alla ni "gamla" är också mycket välkomna med fler artiklar.

Jag tycker att det är en riktig fröjd att läsa om all glädje, vånda och energi som finns i deltagande i loppen. Det är ju inte helt plättlätt att genomföra dessa bedrifter. Heja, heja, välkommen till start - och till mål - säger jag till er alla som springer - och likaså till alla er som också vill skriva (& fota).
Jag får ofta frågor om tider för manusstopp och jag vill svara på detta genom att säga; sänd din artikel till mig inom 14 dagar från det att du har genomfört ditt lopp. Vi gör tidningen kontinuerligt, försöker ha en kronologisk ordning kring loppen och konstaterar att det blir bättre och lättare när artiklarna faktiskt kommer in.

Så. Spring, skriv, fota, snacka, träna, tävla & dela med dig av din glädje. Glöm för allt i världen inte att njuta av alla fantastiska stunder detta kan ge dig själv och andra.

Din glöd ger mig energi.

Anette Grinde
Redaktör Marathonlöparen
Svenska Marathonsällskapet

Dela gärna detta inlägg t ex via Facebook, Google eller Twitter! Genom att synas ofta blir vi fler. Marathonsällskapet och dess tidning har då en möjlighet att få större spridning och bli ännu bättre, genom att det dyker upp fler människor som vill ge av sin tid, sin glöd och sin kunskap. Ditt bidrag är värdefullt.

Mer länkar & sånt;  Intressant. Bloggkartan NorrtäljeNyligen.seKnuff bloggar -   - 
Marathonlöparen -
 

Inga kommentarer: